29 Ağustos 2014 Cuma

Cuma Pazarı


Cuma pazarı ganimetleri arkadaşlar o kadar çok yoruldum ki anlatamam. Öğlen şöyle bir uğradım pazara. Çok güzel kumaşlar var. Taşımak sorun olmasa hepsini alası geliyor insanın.  Sırasıyla aldıklarımı anlatayım fiyatları da görmüş olursunuz.

1 . Bu çiçekli kumaş küçücük ufacık. Ama görünce yastık dikmek geldi içimden. Hemen aldım tabi 
Fiyatı : 1 TL


2. Bu kumaşların kabartma olan tarafları kadife iç kısımları tül. İkisi de çok büyük değil ama onları siyah penye ile birleştirip kendime ve anneme bluz dikebilirim diye düşünüyorum.
Fiyatı : Tanesi 50kr.

3. Siyah tüylü gibi olanın adını bilmiyorum ama hoşuma gitti. Ne dikeceğimi tam tasarlayamadım ama fikirlere açığım. Pembe ince tiriko küçük bir parça bir bluz çıkar diye düşünüyorum. Siyah penye ile  önü şifon arkası penye olan bluzlardan dikmek istiyorum.
Fiyatı : Tanesi 50kr.


4. Bu iki parçayla daha ne dikeceğime karar veremedim ama ilerleyen zamanlarda görücez bakalım
Fiyatı : Tanesi 1 TL


5. Bu parça desenli çelik jarse tam bir etek çıkar herhalde kısa bir etek dikmek istiyorum.
Fiyatı : 1 TL


6. Bu iki kadife parçadan ise kışlık pijama dikmek istiyorum. Pembe bana beyaz oğluma. Sıcak sıcak giyeriz.
Fiyatı : Tanesi 1 TL


7. Siyah olandan iki tane aldım. imitasyon deri gibi. Yanındaki kumaşla ikisinden çanta dikmeyi düşünüyorum. Bakalım nasıl alacak.
Fiyatı : Tanesi 1 TL


4 yorum:

  1. Çok güzeller,daha da önemlisi çok ucuzlar. Bakalım ne güzellikle çıkacak ellerinizden. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum berrin hanım. Bende merak ediyorum : )

    YanıtlaSil
  3. İrem hanım bu kumaşlar harika, ben de bayıldım çiçekli kumaşa :) ayrıca nereden aldınız bu kumaşları hangi il ve pazar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dilek hanım. Çiçekli kumaştan yastık diktim bile en kısa zamanda yayında olacak inşallah. Kumaşları istanbul kadıköy cuma pazarından alıyorum. Kumaş için tam bir cennet

      Sil